Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 35 hores
Àrea formativa: Màrqueting i vendes
Inscriu-te
Objectius
- Facilitar als treballadors del sector competències que els permetran optimitzar les seves funcions i millorar l'estat de l'establiment.
- Proporcionar tècniques per animar el punt de venda, realitzar promocions comercials, dissenyar rètols i cartells per a l'establiment, i incrementar la rendibilitat de l'espai mitjançant tècniques creatives.
- Potenciar la creativitat a l’hora de decorar un aparador, creant des de l'esbós inicial fins a la realització del seu aparador.
Programa
- Diferents elements i la seva unificació amb l’espai
- Tipus de Materials
- El color
- Temperatura del color
- La il·luminació
- Tipus de llums: llums d´Inducció, LED
- La seguretat enfront el risc per una il·luminació inadequada (SU4)
- Elements estructurals
- Introducció de nous materials i tendències : Eco-disseny
- Aparadorisme estratègic
- Disseny i classificació de l’aparador en funció de diverses tipologies
- L'aparador com difusor de tendències
- Fusió entre el món de les arts i la venda
- Aparadorisme Interactiu
- AINDAS: decisió del consumidor
- Direcció i creació de l’aparador
- Aparador de fons obert i aparadors de fons tancat Sistemes de vendes i tipus d’establiment
- La Idea, el disseny i la implantació
- L'aparador
- Product Placement a l’aparador
- La vida urbana del producte
- Elements amb doble funció: Estètics i funcionals
- La imatge del producte
- La presentació dels diferents productes a l’aparador: Parament, Roba, Joieria, òptica...
- Moda i art en Maniquís
- Tipologia de maniquís i altres formats
- El maniquí a l’espai: Ubicació i interpretació
- Elaboració de looks en funció de la marca
- El maniquí com element d´exposició
- El rètol
- La retolació
- Tècniques Pràctica
- La identitat i el rètol comercial
- Aparadorismes Internacionals
- L’aparadorisme com a eina de comunicació del comerç
- Tipologia d’aparadorisme a nivell internacional
- Creativitat Exercicis per fomentar la creativitat Tempesta d'idees creatives (grup)