Data: A escollir per la cooperativa / empresa
Lloc: A escollir per la cooperativa / empresa
Preu: Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Durada: 30 hores
Àrea formativa: Organització i desenvolupament directiu
Inscriu-te
Objectius
- Millorar la capacitació professional per poder utilitzar la intel•ligència emocional en el treball.
- Aprendre què és la Intel•ligència Emocional i quin impacte té a la nostra vida a nivell cognitiu, actitudinal i psicològic.
- Conèixer quines són les emocions bàsiques per a gaudir d’unes millors relacions intrapersonals i interpersonals.
Programa
Intel·ligència Emocional. Marc conceptual i orígens
- Què significa emocional? Definició d’emoció i estat emocional.
- Orígens: Intel·ligències Múltiples de Gardner, Intel·ligència Emocional de Goleman.
- Construcció de les emocions. Conceptes bàsics sobre l’anatomia i funcionament del sistema límbic.
Consciència emocional .
- Quines són les emocions bàsiques?
- Funcions de cada emoció.
- Classificació de les emocions.
Habilitats socials
- La Intel·ligència emocional en la nostra vida quotidiana
- Identificació de patrons emocionals propis i aliens.
- Els 4 processos bàsics per un autolideratge emocional.
Les competències emocionals bàsiques.
- La Intel·ligència emocional en les relacions intrapersonals.
- La Intel·ligència emocional en les relacions interpersonals.
- Ecologia emocional i salut
- Pautes per la millora de l’ecologia emocional personal i relacional.
- Relació entre gestió emocional i salut.
Principals aplicacions de la Intel·ligència emocional en l’entorn laboral
- Millora de la comunicació i clima en els equips de treball.
- Millorar qualitativa de les relacions interpersonals (dins de l’empresa i fora (clients, proveïdors).