Activitats formatives

Marketing Intelligence + Consumer Insights

Data: 25/02/2020 al 21/04/2020
Preu: 2650€ (660€ bonificables)
Durada: 80 hores
Àrea formativa: Economia i finances
Termini d'inscripció: 27/01/2020
Inscriu-te

Idioma

Castellà

Objectius

  • Desxifrar les claus del comportament del consumidor, tenint present la situació actual de l’oferta i la demanda en el context de la transformació digital.
  • Presentar i interactuar amb les eines i models actuals d’identificació d’insights, que van des de la captura d’informació i dades del mercat a la presa de decisions.
  • Dissenyar i elaborar un pla de màrqueting intelligence des d’un un punt de vista pràctic aplicable a l’organització.

Programa

  • Paper del consumidor a l’estratègia de màrqueting
  • Tendències i actituds actuals de consum
  • Consumer insights
  • Eines i models per a identificar insights en el consumidor (I)
  • Eines i models per a identificar insights en el consumidor (II)
  • Segmentar per a generar experiències de client
  • Pla de màrqueting intelligence. Anàlisi, visualització i presa de decisions

Destinataris

Aquest curs va dirigit a:

  • Directius i professionals de màrqueting, vendes i comunicació que necessitin conèixer al consumidor per a col·locar-lo al centre de les seves empreses.
  • Executius de màrqueting que vulguin avançar en les seves carreres professionals i adquirir habilitats relacionades amb el coneixement del consumidor i la presa de decisions data-driven.
  • Emprenedors, propietaris d’empreses o directors que vulguin impulsar el canvi a les seves empreses cap a un modelo basat en l’escolta del consumidor-client.

Requisits tècnics

És necessari disposar d’un PC capaç de navegar per Internet.  Es recomana el Google Chrome perquè és el navegador que dóna menys problemes.

Cursos relacionats:

BUREAU VERITAS
Singulars
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n'acceptes l'ús Mes info x