Activitats formatives

Trade Marketing: el shopper al centre de l'estratègia

Data: 25/02/2020 al 21/04/2020
Preu: 2650€ (660€ bonificables)
Durada: 80 hores
Àrea formativa: Màrqueting i vendes
Termini d'inscripció: 27/01/2020
Inscriu-te

Idioma

Castellà

Objectius

  • Analitzar una Go-to-Market Strategies (GTMS) i auditar la seva eficiència i eficàcia. Entendre i definir les relacions de poder i els conflictes en l’estratègia, així com adquirir la visió de context de com afecta al pla de màrqueting i de l’estratègia competitiva d’una empresa.
  • Gestionar una GTMS, des de la perspectiva de la cooperació entre els diferents actors que la composen, plantejant polítiques de col·laboració.
  • Implementar el Category Management, el procés i els elements per a desenvolupar una categoria de productes, així com el Trade Marketing Management, desenvolupament plans de creixement per canal i client.
  • Comprendre la complexitat i els desafiaments que planteja l’experiència omnicanal que demana el client.
  • Definir i gestionar estratègies de Retail Management, des de la seva concepció com a part de la “Go-To-Market Strategies” fins a la implementació dels significats de la marca a les tendes.

Programa

  • Definició de la GTMS
  • Channel Audit & Channel Dynamics
  • Shopper Marketing
  • Retail Management 1
  • Retail Management 2
  • Trade Marketing
  • Category Management

Destinataris

Aquest curs va dirigit a:

  • Directius i professionals de màrqueting, vendes i comunicació que desitgin formar-se en el nou entorn per a poder liderar els seus equips resolent els reptes de desafiament de la omnicanalitat.
  • Executius de màrqueting que vulguin progressar cap a la direcció de màrqueting a les organitzacions amb un enfocament digital.
  • Directors o propietaris d’empreses que busquin impulsar el canvi a les seves organitzacions a través d’un lideratge enfocat al creixement en el nou ecosistema digital, a la millora de la col·laboració amb el seus partners i al seu poder al canal.

Requisits tècnics

És necessari disposar d’un PC capaç de navegar per Internet.  Es recomana el Google Chrome perquè és el navegador que dóna menys problemes.

Cursos relacionats:

BUREAU VERITAS
Singulars
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi, n'acceptes l'ús Mes info x