Data: Febrer 2020
Preu: 260€ (173,25€)
Durada: 30 hores
Àrea formativa: Màrqueting i vendes
Inscriu-te
Idioma
Castellà
Objectius
- Adquirir eines de planificació, seguiment, organització i execució de la tasca comercial, per assolir els objectius de venda definits.
Programa
La venda en l’actual situació de mercat
- La Venda
- El client
- L’assessor comercial
El procés de venda
- La pre-venda
- Concertació d’entrevistes
- L’entrevista de vendes
- La postvenda
- El pla d’activitat comercial
El comandament, responsable del desenvolupament dels col·laboradors
- El comandament com a desenvolupador de l’equip comercial
- Cap a la funció de "tutor"/"coach" comercial de l’equip
- Desenvolupament, motivació i comunicació eficaç amb els col·laboradors
- El seguiment de l’equip: La reunió setmanal de venda. L’entrevista de desenvolupament. El flash comercial diari
Formació i autorització de l’equip
- El rol del "formador-tutor" el punto de venda com espai d’entreteniment
- Desenvolupar el procés didàctic del procés formatiu: elements formatius i pedagògics amb la formació a impartir a un col·laborador o a l’equip comercial, així com els diferents formats i dinàmics d’impacte per afavorir un context motivador amb la formació
- Planificació de la formació a impartir en el lloc de treball amb els col·laboradors
- Elaboració del pla de desenvolupament de cada professional o de l’equip.
Requisits tècnics
És necessari disposar d’un PC capaç de navegar per Internet. Es recomana el Google Chrome perquè és el navegador que dóna menys problemes.