Connections
- Comunicació: Presentar un informe d’investigació.
- Vídeo: Consciència cultura.
- Vocabulari: Descriure experiències interculturals.
- Gramàtica: Repàs dels temps verbals.
- Conversa: Presentar-se a un grup.
Careers
- Comunicació: Dirigir una reunió.
- Vídeo: La importància de l’educació.
- Vocabulari: Comparar carreres professionals.
- Gramàtica: Expressar actituds en el passat.
- Conversa: Fer entendre el teu punt de vista.
Skills practice
- Vídeo: Cultura i comunicació.
- Vocabulari: Writing: una carta de presentació / Reading: evitar errors culturals.
- Comunicació: Writing: una carta de presentació / Reading: evitar errors culturals.
- Gramàtica: Writing: una carta de presentació / Reading: evitar errors culturals.
- Conversa: Parlar d’experiències interculturals.
Britain
- Vídeo: L’Oxford English Dictionary.
- Vocabulari: Expressions idiomàtiques.
- Comunicació: Reading: estereotips idiomàtics.
- Gramàtica: Reading: estereotips idiomàtics.
- Conversa: Reading: estereotips idiomàtics.
Change
- Vídeo: Gestió del canvi.
- Vocabulari: Parlar de mètodes de treball.
- Comunicació: Fer una presentació formal.
- Gramàtica: Especular sobre canvis en el futur.
- Conversa: Mostrar comprensió.
Risk
- Vídeo: Un banquer d’inversió.
- Vocabulari: Parlar sobre tipus de riscos.
- Comunicació: Participar en una teleconferència.
- Gramàtica: Fer referències amb pronoms.
- Conversa: Tenir una bona relació i mostrar interès.
Skills practice
- Vídeo: Companys, clients i candidats.
- Vocabulari: Writing: escriure un currículum / Reading: entrevistes de feina per Internet.
- Comunicació: Writing: escriure un currículum / Reading: entrevistes de feina per Internet.
- Gramàtica: Writing: escriure un currículum / Reading: entrevistes de feina per Internet.
- Conversa: Parlar sobre entrevistes de feina.
United States
- Vídeo: New York City.
- Vocabulari: Diferències entre l'anglès americà i l'anglès britànic.
- Comunicació: Reading: dos països dividits per un idioma en comú.
- Gramàtica: Reading: dos països dividits per un idioma en comú.
- Conversa: Reading: dos països dividits per un idioma en comú.
Teamwork
- Vídeo: Freelance o contractat?
- Vocabulari: Explorar relacions d’equip.
- Comunicació: Manejar conflictes.
- Gramàtica: Afegir èmfasi amb fronting, cleft sentences, adverbis, etc.
- Conversa: Respondre a les crítiques.
Progress
- Vídeo: L’expansió d’un supermercat.
- Vocabulari: Parlar sobre factors d’èxit.
- Comunicació: Resolució de problemes en una reunió.
- Gramàtica: Utilitzar adverbis per a qualificar actituds.
- Conversa: Utilitzar llenguatge vago.
Skills practice
- Vídeo: Fites i objectius.
- Vocabulari: Writing: escriure una proposta / Reading: consells per aconseguir l’èxit.
- Comunicació: Writing: escriure una proposta / Reading: consells per aconseguir l’èxit.
- Gramàtica: Writing: escriure una proposta / Reading: consells per aconseguir l’èxit.
- Conversa: Parlar sobre objectius i plans de futur.
New Zealand
- Vídeo: Quennstown – la capital mundial de l’aventura.
- Vocabulari: L’anglès neozelandès.
- Comunicació: Reading: paraules neozelandeses sota amenaça.
- Gramàtica:. Reading: paraules neozelandeses sota amenaça.
- Conversa: Reading: paraules neozelandeses sota amenaça.
Destinataris
Persones que vulguin aprendre i/o perfeccionar l’idioma d’anglès.
- Expressar-se de forma fluïda i espontània sense mostres massa evidents d’esforç per a trobar l’expressió adequada.
- Utilitzar l’idioma per a fins socials, acadèmics i professionals.
- Produir textos clars, ben estructurats i detallats sobre temes de certa complexitat, mostrant un ús correcte dels mecanismes d’organització, articulació i cohesió del text.
- Comprendre una amplia varietat de textos extensos i amb un cert nivell d’exigència, així com reconèixer-hi sentits implícits.
- Descriure experiències interculturals, parlar de mètodes de treball, mostrar comprensió, fer entendre el teu punt de vista, dirigir reunions i participar en teleconferències.
- Repassar els temps verbals, aprendre a especular sobre canvis en el futur, afegir èmfasis amb fronting, cleft sentences i adverbis, fer referències amb pronoms i utilitzar adverbis per a qualificar actituds.
- Ordinador o Tablet amb connexió a Internet.
- Navegadors actualitzats a l’última versió disponible. Evitar Internet Explorer i Google Chrome, es recomana Mozilla Firefox
- Deshabilitar bloqueig de finestres emergents en els navegadors per a la direcció del campus.
- Última versió d’Adobe FlashPlayer i Adobe Reader.
- Habilitar so i micròfon.