La família de ‘Buenas Hasta el Hueso’ torna. Una campanya que aquest 2024 suma nous integrants, de la mà de dos marcats protagonistes: el sabor i el caràcter saludable dels seus préssecs, nectarines, albercocs, prunes i cireres.
Aquesta iniciativa, que va néixer l’any passat de la mà de Cooperatives Agroalimentàries d’Espanya i les seves federacions associades d’Aragó, Catalunya, Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia, suma enguany a les d’Andalusia i Extremadura.
Aquesta estratègia, on l’entorn d'acció són les xarxes socials, té com a principal objectiu fomentar el consum de fruita de pinyol entre la població de totes les edats. Per això, a través dels seus comptes d’Instagram, Facebook, X, Tik Tok i YouTube, llança missatges audiovisuals i gràfics per aconseguir l'atenció del públic en general.
Inici destacat
Les dades de l'any passat, que va ser la primera d'aquesta proposta, van ser molt destacades. Com a principal dada, la campanya va aconseguir un total de set milions i mig de reproduccions de vídeos, arribant a més de nou milions de comptes.
"El nostre objectiu és establir un equilibri entre informació i entreteniment, on les mascotes són la part divertida d'un missatge que remarca les característiques positives de la fruita de pinyol: les seves aportacions beneficioses al paladar i la salut", assenyalen des de ‘Buenas Hasta el Hueso’.
A més, la campanya -que cobra tota la intensitat de finals d'abril a mitjans de setembre- compta amb la seva pròpia pàgina web. Els consumidors hi poden trobar informació detallada de cadascuna de les fruites, així com continguts sobre salut, notícies, receptes, dades sobre cooperativisme agrari…
Més sortejos i vídeos
Després de l'èxit de l'edició anterior, aquesta ve carregada de novetats i va un pas més enllà: nous continguts audiovisuals i gràfics, i més sortejos, posant en valor no només els beneficis del consum de fruita, sinó també el paper de pagesos i pageses i les cooperatives . "Oferim un producte de proximitat, sa, deliciós i segur, produït de manera sostenible, i que recolza l’economia del món rural", destaquen els seus responsables.
Aquesta campanya 2024 es va presentar el passat mes de febrer a Fruit Logistica, fira líder del comerç hortofructícola global que se celebra a Berlín. A l’acte inaugural a terres alemanyes van assistir representants de les diferents federacions agroalimentàries participants.
El Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC) ha presentat, A Sant Martí Sarroca, l’estudi que apunta la importància...
La Cooperativa Agrícola del Prat lamenta la notícia de l’ampliació Zona d’Especial Protecció per a les Aus (ZEPA) del Delta del Llobregat i...
A l’inici de la campanya d’impost de societats, el servei econòmic i fiscal de la Federació de Cooperatives Agràries (FCAC) va detectar que...
La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) ha participat avui a la reunió convocada pel Departament d’Acció Climàtica,...
L’ASC, SCCL –cooperativa de segon grau que representa les seccions de crèdit de les cooperatives agràries catalanes- ha convocat, a Linyola,...
En la darrera reunió de seguiment del projecte de regadiu Xerta-Sénia, amb la participació d’alts càrrecs del Departament d’Acció...
La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) és una de les entitats que, en el marc de la Confederació de Cooperatives de Catalunya,...
Les cooperatives d'horta de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC), amb parada a Mercabarna, han mantingut una reunió amb la...
OFICINA BARCELONA
Casa de l'Agricultura
C. Ulldecona, 21-33, 3a pl.
08038 Barcelona
Tel: 932 260 369 | fcac@fcac.coop
Hivern: dilluns a dijous de 8.30 a 17.30 h | divendres de 8.30 a 14 h
Estiu: dilluns a divendres de 8 a 15 h