Carregant web FCAC

La campanya ‘Buenas Hasta el Hueso’ creix amb el sabor i el caràcter saludable de les seves fruites com a protagonistes

Aquest any s'incorporen Andalusia i Extremadura, que se sumen a la iniciativa d Aragó, Catalunya, Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia

18/04/2024

La família de ‘Buenas Hasta el Hueso’ torna. Una campanya que aquest 2024 suma nous integrants, de la mà de dos marcats protagonistes: el sabor i el caràcter saludable dels seus préssecs, nectarines, albercocs, prunes i cireres.

Aquesta iniciativa, que va néixer l’any passat de la mà de Cooperatives Agroalimentàries d’Espanya i les seves federacions associades d’Aragó, Catalunya, Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia, suma enguany a les d’Andalusia i Extremadura.

Aquesta estratègia, on l’entorn d'acció són les xarxes socials, té com a principal objectiu fomentar el consum de fruita de pinyol entre la població de totes les edats. Per això, a través dels seus comptes d’Instagram, Facebook, X, Tik Tok i YouTube, llança missatges audiovisuals i gràfics per aconseguir l'atenció del públic en general.

Inici destacat

Les dades de l'any passat, que va ser la primera d'aquesta proposta, van ser molt destacades. Com a principal dada, la campanya va aconseguir un total de set milions i mig de reproduccions de vídeos, arribant a més de nou milions de comptes.

"El nostre objectiu és establir un equilibri entre informació i entreteniment, on les mascotes són la part divertida d'un missatge que remarca les característiques positives de la fruita de pinyol: les seves aportacions beneficioses al paladar i la salut", assenyalen des de ‘Buenas Hasta el Hueso’.

A més, la campanya -que cobra tota la intensitat de finals d'abril a mitjans de setembre- compta amb la seva pròpia pàgina web. Els consumidors hi poden trobar informació detallada de cadascuna de les fruites, així com continguts sobre salut, notícies, receptes, dades sobre cooperativisme agrari…

Més sortejos i vídeos

Després de l'èxit de l'edició anterior, aquesta ve carregada de novetats i va un pas més enllà: nous continguts audiovisuals i gràfics, i més sortejos, posant en valor no només els beneficis del consum de fruita, sinó també el paper de pagesos i pageses i les cooperatives . "Oferim un producte de proximitat, sa, deliciós i segur, produït de manera sostenible, i que recolza l’economia del món rural", destaquen els seus responsables.

Aquesta campanya 2024 es va presentar el passat mes de febrer a Fruit Logistica, fira líder del comerç hortofructícola global que se celebra a Berlín. A l’acte inaugural a terres alemanyes van assistir representants de les diferents federacions agroalimentàries participants.

Font: Cooperatives Agroalimentàries d'Espanya
Altres notícies
16.05.2024

La prova pilot de recollida de productes fitosanitaris caducats o cancel·lats permet recollir més de 46 tones de productes

16/05/2024

El servei de recollida gratuït de productes fitosanitaris caducats o cancel·lats, ha permès reciclar més de 46 tones de productes de les...

13.05.2024

Vins de cellers cooperatius catalans finalistes dels "Premis Manojo"

13/05/2024

La Unió Regional de Cooperatives Agràries de Castella i Lleó (URCACYL) ha convocat la XIX edició del Concurs Nacional de Vins de Bodegues...

09.05.2024

La FCAC reclama impulsar el cooperativisme agrari com agent de transformació econòmica i social i front l'emergència climàtica

09/05/2024

La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) ha traslladat les 20 propostes del sector per a la pròxima legislatura a les forces...

06.05.2024

La FCAC col·labora amb la UdL amb una classe magistral sobre la visió de les cooperatives i la Llei de la Cadena Alimentària

06/05/2024

En un ambient acadèmic on l'experiència pràctica i el coneixement teòric convergeixen, la Mar Garriga i la Maria José Galve, cap de l’àrea de...

26.04.2024

La FCAC s'adhereix a "El Sentido de la Carne", un projecte pioner de col·laboració per posar en valor el plaer de consumir carn

26/04/2024

La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) s'uneix a “El Sentido de la Carne”, una iniciativa pionera de col·laboració de la...

25.04.2024

La FCAC aposta per cooperar front els desafiaments de les cooperatives agropecuàries

25/04/2024

La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) ha organitzat una sessió de treball per analitzar les eines clau per fer front als...

25.04.2024

La FCAC denuncia la situació crítica dels productors de cereals i farratges, que encara no han rebut cap ingrés

25/04/2024

Quan es compleix un any dels tancament del Canal d’Urgell per primera vegada en 161 anys d’història, la Federació de Cooperatives Agràries de...

24.04.2024

Els socis de les cooperatives inicien la campanya d'arròs

24/04/2024

La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) informa que demà s’inicia la campanya d’arròs amb la inundació dels camps del...

Som socis de
Amb el suport de
Dinamitzadors de l'Agenda Rural de Catalunya