Castell d’Or presenta la seva nova pàgina web amb l’objectiu d’oferir una millor experiència a l’usuari i incrementar la coherència amb la identitat visual de la marca i els seus valors. El grup ha realitzat un restyling complet de la seva imatge digital per tal de mostrar un aspecte més actual i coherent amb la seva amb la seva actual identitat corporativa. La nova web ha sigut pensada per apropar tota la informació, visió i productes al consumidor final i obrir la possibilitat descobrir-los de manera segura i ràpida a través de la botiga en línia.
En aquest sentit, el projecte compta amb múltiples funcionalitat i dissenys a mida desenvolupats sota criteris SEO. S’han treballat aspectes tècnics com l’optimització de l’arquitectura del site així com el contingut del web oferint informació detallada que pugui complir amb les directrius dels algoritmes de Google, disseny responsive i usabilitat. Ha estat creat de manera conjunta amb l’agència de publicitat i comunicació Neorg, especialista en disseny i programació de webs i ecommerces.
El bloc i l’apartat de notícies -on es podran trobar les darreres novetats de la companyia-, són aspectes claus en la nova web. També s’ha volgut destacar el paper rellevant de les 16 cooperatives que formen part del grup amb una secció pròpia que inclou un mapa per ubicar aquests cellers.
La pàgina té un espai destacant la nova zonificació del cava impulsada per la DO Cava. L’objectiu és poder identificar millor els territoris específics de la Denominació d’Origen Cava i les seves característiques. La informació sobre aquest origen és encara més precisa, determinant amb exactitud la procedència dels productes.
El CEO de Castell d’Or, Jordi Amell, ha volgut destacar que “Castell d’Or està actualment molt focalitzada en optimitzar la seva estratègia de brànding amb l'objectiu d'apropar-nos al consumidor i, en aquest sentit, hem fet un esforç per oferir una web més coherent amb la nostra filosofia però també amb les tendències de navegació actual.”
Per la seva part, la responsable de Comunicació, Cristina Garcia, ha afegit que "un dels pilars de la nova pàgina és poder oferir a l'usuari contingut informatiu atractiu sobre temes del seu interès com és tot allò que té a veure amb estil de vida, gastronomia o gaudir el producte, però a la vegada, acompanyar-los per tal que puguin descobrir i apropar-se a la nostra marca". En aquest sentit, el bloc serà una de les eines claus de la web així com el Club d'Or que es posarà en marxa pròximament.
Castell d’Or ha signat un conveni de col·laboració amb l’Associació de Familiars i Amics de nens Oncològics de Catalunya (AFANOC). Es tracta...
Covides ha presentat recentment un nou producte que amplia la seva ja coneguda gamma 'Duc de Foix": el vermut. Per a la seva creació Covides ha...
Un viatge per la tradició dels paisatges de les Garrigues, per una terra que va veure néixer la varietat d’oliva arbequina i on es troba un dels...
La cooperativa Càmara Arrossera del Montsià segueix apostant per la sostenibilitat i la cura del medi ambient. Recentment, ha presentat un tàper...
PA DE NOUS: Instagram | Blog Soc la Marta Jubert, llicenciada en ADE i pastissera diplomada per l'Escola d'Hostaleria Hofmann. M’apassiona...
“Crec que no hi ha hagut un moment que decidís ser pagès. Vaig néixer així. De petit ja anava al tros amb els pares i sempre he tingut clar que...
Els dies 29, 30 i 31 de març, i l’1 d'abril, les visites guiades al celler Empordàlia acabaran amb un tast de vins i Oli de Pau maridat amb les...
La fira internacional de l’alimentació per excel·lència torna del 18 al 21 de març a Barcelona, i ho farà acompanyada de 14 cooperatives...
OFICINA BARCELONA
Casa de l'Agricultura
C. Ulldecona, 21-33, 3a pl.
08038 Barcelona
Tel: 932 260 369 | fcac@fcac.coop
Hivern: dilluns a dijous de 8.30 a 17.30 h | divendres de 8.30 a 14 h
Estiu: dilluns a divendres de 8 a 15 h